De volgende opties bestaan:
stel een of meerdere plaatsvervangers in
een plaatsvervanger specifieke machtigingen verlenen voor uw e-mailcorrespondentie
een plaatsvervanger specifieke machtigingen verlenen voor uw agenda
Hoe een of meer plaatsvervangers in te stellen:
Klik op het
pictogram aan de rechterkant van de menubalk. Klik op .Selecteer
in de zijbalk. Klik op in het hoofdgebied.U kan ook één van de volgende methoden gebruiken:
In de E-mail app, klik op de context menu in het mappenoverzicht.
Selecteer
.In de Agenda app, open het contextmenu van uw persoonlijke agenda in het mappenoverzicht.
Selecteer
.Het Beheer plaatsvervangers scherm opent.
Om een plaatsvervanger toe te voegen, voert u het e-mailadres van de plaatsvervanger in bij
.Tijdens het invoeren van de ontvangers worden passende suggesties weergegeven. Om een suggestie te accepteren, klikt u erop.
Om plaatsvervangers uit een adresboek te selecteren, klikt u op het
pictogram aan de rechterkant van het invoerveld.Het Plaatvervanger scherm opent.
Bepaal de e-mailacties die uitgevoerd kunnen worden door uw plaatsvervanger door een item te kiezen naast
.Lezen, reageren op, doorsturen, markeren, afdrukken en kopiëren van e-mailberichten: Selecteer
.Alle bovenstaande én de mogelijkheid alle berichten in Postvak IN te markeren als gelezen: Selecteer
.Alle bovenstaande én de mogelijkheid berichten te verwijderen, en acties op mappen uit te voeren
.Namens u e-mailberichten verzenden: Schakel de overeenkomstige checkbox in.
Bepaal de afspraken die uitgevoerd kunnen worden door uw plaatsvervanger door een item te kiezen naast
.Lezen, exporteren, afspraken afdrukken en e-mailberichten versturen naar de afspraakdeelnemers: Selecteer
.Al de bovenstaande én het aanmaken, bewerken en afwijzen van afspraken, de status aanpassen en deze verplaatsen naar een andere agenda: Selecteer
.Alle bovenstaande én de mogelijkheid afspraken te verwijderen, en acties op mappen uit te voeren
.Zie ook:
Hoofdonderwerp: Een plaatsvervanger aanstellen