E-mail

E-mailberichten versturen

5.4.5. Ondertekeningen gebruiken

Een E-mail ondertekening is een tekst die automatisch wordt toegevoegd aan het e-mailbericht wanneer deze wordt gemaakt. Normaal gesproken staat hierin de naam, bedrijf en contactadres aan de onderkant van het e-mailbericht. U kan ondertekeningen maken als platte tekst of in html format. De volgende functies zijn beschikbaar:

Een ondertekening maakt of bewerkt u als volgt:

  1. Klik op het Instellingen pictogram aan de rechterkant van de menubalk. Klik op Instellingen.

  2. Klik op E-mail in de zijbalk. Klik op Ondertekeningen.

    De bestaande ondertekeningen worden getoond in het hoofdgebied.

  3. Om een ondertekening toe te voegen doet u het volgende:

    1. Klik in het hoofdgebied op Een nieuwe ondertekening toevoegen. Het Ondertekening toevoegen scherm opent.

    2. Geef een naam voor de ondertekening. Geef de tekst voor de ondertekening.

      Geef aan of de ondertekening boven of onder de e-mailtekst moet worden toegevoegd.

      Klik op Opslaan.

  4. Om een bestaande ondertekening te bewerken heeft u de volgende mogelijkheden:

    • Om een ondertekening te bewerken klikt u op Bewerken naast de ondertekening.

    • Om een ondertekening te verwijderen klikt u op het Verwijderen pictogram naast de ondertekening.

    In Standaard ondertekening voor nieuwe berichten en in Standaard ondertekening voor beantwoorden of doorsturen kan u een standaard ondertekening in te stellen.

Om een ondertekening toe te voegen aan een e-mailbericht in het e-mailbewerkscherm doet u het volgende:

  1. Klik op het Opties pictogram in de knoppenbalk.

  2. Selecteer een ondertekening uit de lijst.

Bovenliggende functies:

Zie ook: E-mailberichten versturen