Basisinstellingen

3.7. Instellen en configureren van de Zoom Integratie

U heeft de volgende mogelijkheden:

Het instellen van de Zoom integratie gaat als volgt:

  1. Als u een contact belt via Zoom in de E-mail, Adresboek of Agenda app voordat u de Zoom integratie ingesteld heeft, wordt een scherm geopend om een Zoomaccount te registreren. Ga in dit geval verder met stap 4.

  2. Klik op het Instellingen pictogram aan de rechterkant van de menubalk. Klik op Instellingen.

    Klik in de zijbalk op Zoom Integratie.

  3. Klik op Zoomaccount toevoegen in het hoofdgebied. Als deze knop niet getoond wordt, is de Zoom integratie reeds gedaan.

    Een scherm voor het registreren van een Zoomaccount wordt geopend.

  4. Gebruik één van de volgende methoden:

    • Gebruik onder Inloggen de inlogmethode die u geleerd heeft van uw beheerder of hoster.

    • Om een eigen Zoomaccount aan te maken, klikt u op Registreer gratis. Volg de aanwijzingen.

    De gegevens van het gekoppelde Zoomaccount zullen worden weergegeven.

    Om de link te annuleren klikt u op hetAccount verwijderen pictogram naast het account.

De Zoom Integratie configureert u als volgt:

  1. Klik op het Instellingen pictogram aan de rechterkant van de menubalk. Klik op Instellingen.

  2. Klik in de zijbalk op Zoom Integratie.

De volgende opties zijn beschikbaar:

afspraken

Met deze opties kan u de actie instellen bij het selecteren van een Zoom Vergadering in het Vergadering drop-down bij het aanmaken van afspraken.

Inkomende gesprekken

Met deze opties kan u het gedrag van de inkomende Zoom gesprekken bepalen als de groupware naar de achtergrond is.

Inbelnummers

Als u minimaal een Zoom Pro account heeft, bied Zoom inbelnummers aan per land. Om aan te geven welke landen getoond moeten worden in de afspraakuitnodigingen, klikt u op Zoomprofiel openen.

Zie ook:

Zie ook: Basisinstellingen