Standaard wordt uw primaire e-mailaccount gebruikt in de groupware. Als u andere e-mailaccounts wilt gebruiken zoals GMail, kan u deze accounts toevoegen aan de groupware. U kan dan uw account benaderen vanuit de groupware.
Een e-mailaccount voegt u als volgt toe:
Klik op E-mailaccount toevoegen scherm opent.
in het mappenoverzicht. HetKlik op een pictogram. De vervolgprocedure hangt af van de e-maildienstverlener.
Voor sommige dienstverleners wordt een nieuw scherm geopend. Meld u aan met uw aanmeldgegevens om toegang tot het e-mailaccount te geven.
Als de dienstverlener aan u vraagt voor toestemming om de gegevens te benaderen, moet u deze toestemming geven.
Voor sommige dienstverleners geeft u uw aanmeldgegevens in het E-mailaccount toevoegen scherm. Daarna klikt u op ..
U kan ook de benodigde informatie handmatig invoeren door op
te klikken.Als de e-mailberichten in dit account ook in de
map getoond moeten worden, schakelt u in.Opmerking: Afhankelijk van de configuratie is deze functie mogelijk niet beschikbaar.
Gebruikersinterface:
Zie ook:
Zie ook: E-mail